tirsdag den 4. februar 2014

butterfly til brormand

min bror ønskede sig en strikket eller hæklet butterfly i julegave. så det måtte han da have.
det blev til en hæklet en af slagsen.
jeg forsøgte mig lidt frem og kom frem til dette.

opskrift:
16 luftmasker, fastmasker frem og tilbage.
den brune lavede jeg 35,5 cm, den er med ekstra "flipper bagerst. luk alle ender.
hvis du vil lave den stribet, husk da at lave den stribe du folde omkring dobbelt bredte.

til det lille bånd der holder butterflyen sammen  hæklede jeg 4 luftmasker og fortsatte i fastmasker frem og tilbage til den ønskede længde.

sy hele moleviden sammen, og monter en elastik eller find en gammel butterfly og hug elastikken med lås og justerings-system.

skriv endelig hvis min opskrift ikke er til at forstå ;-)

 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar